Csalódásmenedzsment a turizmusban
Az egyre bővülő utazási tapasztalatoknak köszönhetően növekednek a turisták elvárásai. A mérce már nem csupán a szolgáltatókkal, hanem magával a felkeresett turisztikai célterülettel szemben is egyre magasabbra kerül. A turista pontosan tudja, mire számíthat egy 4 csillagos szállodában. Az elvárt szolgáltatás elmaradása vagy az élmény meghiúsulása csalódáshoz vezet. A turizmus piacán zajló rendkívül erős versenyben ma kell-e ezt kezelni, hogyan lehet elkerülni? Szakértőnk Michalkó Gábor.
Michalkó Gábor geográfus, turizmuskutató. Közel két évtizede dolgozik az MTA Földrajztudományi Intézetében, ahol tudományos tanácsadó, a Térbeli Mobilitás kutatócsoport vezetője. A kutatómunka mellett aktív résztvevője a hazai felsőoktatásnak, a Kodolányi János Főiskola Turizmus Tanszékén oktat egyetemi tanári minőségben.
Műsorvezető: Érczfalvi András
Szerkesztő: Bugya Éva