A Fjällräven termékek tervezésekor három fő szempontot tartanak szem előtt, a hosszú élettartamot, a tartósságot és fenntarthatóságot. A svéd márka az újrahasznosított, organikus és megújuló alapanyagokat részesíti előnyben. 2015 óta minden terméket fluorkarbon-mentes impregnálási eljárással kezelnek, illetve minden G-1000 szövetből készült terméket újrahasznosított poliészter, valamint organikus pamut felhasználásával állítanak elő. Az állatvédelemre és a közösségi fenntarthatóságra a termékek tervezésének és előállítása során minden esetben kiemelt figyelmet fordítanak.

„Mi a Fjällrävennél elsősorban a fenntarthatósági elvek érvényesítésére koncentrálunk, nem pedig az ilyen irányú törekvéseink reklámozására, ezért különösen örülünk ennek az elismerésnek. A felmérés eredménye ugyanis azt mutatja, hogy a vásárlók ismerik és értékelik a fenntarthatóságért, illetve az átláthatóságért tett erőfeszítéseinket.” – mondta el Christiane Dolva, a Fjällräven fenntarthatósági vezetője.

A népszerű svéd outdoor márka az átlátható és etikus tollpihe előállítási folyamataival („Fjällräven Down Promise”) valamint átfogó, fenntartható és nyomon követhető gyapjúkészletével is vezető szerepet tölt be az iparágban. Mindemellett a Fjällräven a Sustainable Apparel Coalition és a UN Global Climate Action Initiative tagja.

(X)